رمزارز, فناوری و تجارت

خرید 172 بیت‌کوین توسط شرکت آرگو بلاکچین

آرگو بلاکچین اعلام کرد که برای مدیریت دارایی خود، در نیمه دوم ژانویه 172.5 بیت کوین خریداری کرده است.

بورس اوراق بهادار لندن نیز گزارش داد که با توجه به بازنگری و بررسی معاملات، این شرکت رشد درآمد شدیدی داشته است و در ماه دسامبر با 52٪ افزایش به 2.48 میلیون پوند (3.37 میلیون دلار) از 1.63 میلیون پوند (2.21 میلیون دلار) رسیده است. آرگو اعلام نکرد که چه مقدار برای خرید بیت‌کوین هزینه کرده است، اما قیمت بیت کوین در نیمه آخر ژانویه بین 30000 تا 38500 دلار نوسان داشت.

این شرکت گفت که اکنون با احتساب خرید در ماه ژانویه، معادل 501 بیت کوین در اختیار دارد. در ماه ژانویه، آرگو بلاکچین 93 بیت کوین، در حالی که در دسامبر 96 بیت‌کوین استخراج کرده است به نظر می رسد طی چند ماه گذشته میزان استخراج بیت‌کوین در شرکت لندن یک روند کاهشی داشته را در پیش گرفته است.

پیتر وال، مدیر ارشد اجرایی آرگو، گفت: من خوشحالم که آرگو در این ماه بهترین سود  را در تاریخ شرکت کسب کرده است. خوشبختانه سال بسیار قوی آغاز شده است.

آرگو 16000 دستگاه استخراج بیت کوین واقع در سراسر آمریکای شمالی را با ظرفیت 645 پتاهش در ثانیه (PH/s) اداره می‌کند، این شرکت همچنین ارز دیجیتالی زی‌کش را استخراج کرده و ادعا می کند که 5 درصد از کل دارایی جهانی (ZEC) را در اختیار دارد.

سهام آرگو بلاکچین در معاملات بورس لندن طی سه ماه گذشته بیش از 1100٪ افزایش یافته است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *